Photodiary oktober #1

Aangezien zowat elke blogger het doet behalve ik kon ik natuurlijk niet achterblijven. Het leek me ook gewoon leuk om jullie wat meer te laten meekijken in mijn leven, dus bij deze is het ook te vinden op keep it fashionable: een photodiary. Ik trek niet zoooo ontzettend veel foto's maar daar zal verandering in komen. Kijk snel verder hoe mijn eerste weekje herfst is verlopen.

Misschien weten jullie het al, misschien nog niet maar sinds dit jaar ben ik veranderd naar de richting schoonheidsverzorging. Hier zie je een deel van mijn materiaal voor handverzorging. Ik heb het erg moeilijk omdat ik veel in te halen heb, maar ik doe mijn best!
In mijn nieuwe klas heb ik heel wat nieuwe vriendinnen gemaakt, onder andere Celina. Ze is echt super!

Saida! :)

En Talia!


Ik was dit jurkje al lange tijd kwijt, en had het overlaatst ein-delijk teruggevonden, yay! Deze had ik aan op nieuwjaar.
Mijn nieuwe vriend, Marley! Eigenlijk is dit de nieuwe kat van de buren, maar aangezien hij meer bij ons is de laatste tijd is het vanaf nu mijn kat, haha! De buren verwaarlozen hem best wel, dus ik neem hem met véél plezier onder mijn goede :D

Ik heb lang geen tijd meer gehad om mezelf te verwennen, maar na lange tijd heb ik toch nog eens een momentje genomen om te genieten van een badje!
And again: Celina!
Mijn kleine zus kwam met een lolly voor me, dus ging ik die meteen opeten. Wat later besefte ik pas dat mijn tong er helemaal blauw van werd, haha!

Wat ik doe tussen twee lessen? Selfie-time!

Vrijdagavond ben ik ook nog naar een feestje geweest, namelijk one night stand. Het was best leuk hoor, maar ik had er veeeel meer van verwacht! Er was zeer slechte belichting dus heb ik geen mooie foto's kunnen maken, jammer genoeg....

Dit was het weer voor deze week! Wat heb jij allemaal gedaan?


1 opmerking:

  1. Wat een mooi figuur heb je! Echt jaloersmakend! Dat zwarte jurkje is heel gaaf, waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen