Doe eens iets anders met je haar!

Tumblr_mh68i5l1ij1r79exxo1_500_large
Hou je er net zoals mij van om te experimenteren met kapsels, maar vind je een nieuwe coupe of een ander kleur te ver gaan? Dan kun je er altijd iets anders mee proberen! Alleen is het niet altijd gemakkelijk om inspiratie te vinden. Daarom heb ik een aantal mooie kapsels op een rijtje gezet.


(41) TumblrGirls | via TumblrStatigram – Instagram webviewerTHIS IS FUCKING AWESOME | via Tumblr<3summer | TumblrMaxiime Sieta // TUMBLR(4) smile | Tumblr
hairpretty hair / love her hair
Timeline Photos | via Facebooksubidas del celular | via FacebookFotky uživatele Anna Sedláčková | via FacebookCiara

9 opmerkingen:

  1. Donutknot!!! Die is leuk eheh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van onderaan recht te beginnen, de 3de naar boven toe. Dat kapsel vind ik de max! Maar hoe blaas je de stressen vooraan zo naar achter? Heb het al geprobeerd, maar lukt niet helemaal...Tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met zo'n brush borstel (je weet wel, zo'n ronde borstel) en een haardroger, maar ik kan het niet zo goed uitleggen, gewoon daarmee naar achteren blazen.

      Verwijderen
  3. Ik ben erg slecht met mijn haar, mijn haar is ook moeilijk om in een ander model te brengen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het mijne ook, volgens mij is het niet lang genoeg...

      Verwijderen
  4. mwuh :C voor de meeste dingen is mijn haar niet lang genoeg, langer haar lukt ook niet want dan gaat me haar heel raar slap naar beneden hangen zonder volume.

    BeantwoordenVerwijderen