Mijn liefde voor tattoos


Al jaren ben ik geobsedeerd door tattoos en alles wat ermee temaken heeft. Binnenkort mag ik er zelf ook eentje laten zetten van mijn ouders, ik ben zo blij! Ik ben meteen opzoek gegaan naar leuke ideetjes, en heb een hele hoop mooie tattoos gevonden die ik meteen even met jullie zal delen!


Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Large

Tumblr_lqurgmxhbx1qke3gjo1_500_large

Tumblr_lvp62orwd31r36ubgo1_500_large

Tumblr_lqcm6uzujk1qi23vmo1_500_large


Wat vinden jullie het mooist? En wil/heb jij zelf ook tattoos? Laat het weten in je reactie!

9 opmerkingen:

  1. ik vind nummer 11 mooi c:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratiepost, ik wil zelf ook een tattoo alleen weet ik nog niet wat, het moet wel een betekenis hebben en een mooie kleine tattoo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst zei ik ook dat ik alleen maar tattoos wou met een betekenis, maar er zijn gewoon zo veel dingen die ik ook gewoon leuk vind zonder bijzondere betekenis en ik ben zowat van mening veranderd, haha!

      Verwijderen
  3. Ik vind de vogels en de dromenvanger er mooi! ik heb er zelf ook 2, mijn eerste tattoo liet ik zetten op mijn pols (4 jaar geleden) en inmiddels heb ik sinds 2,5 maand ook een lotus bloem op mijn rug.
    beide hebben een betekenis voor mij en dat vind ik persoonlijk wel belangrijk.
    heb je inmiddels al een idee wat het gaat worden? ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil erg graag vogeltjes op de zijkant van mijn hand of op mijn rug/schouder laten zetten!

      Verwijderen
  4. Ik vind tattoo 12 heel mooi en Denk er welf aan om ze te laten zetten. Ik heb zelf al 6tattoos. Maar allemaal met betekenis. Nu komen er nog 7bij en dan stop ik er even mee.

    BeantwoordenVerwijderen