Looking for the perfect dress?


Wanneer je niet op zoek bent naar een jurkje vind je duizenden leuke varianten, maar als je wat later op zoek gaat omdat je dringend een jurk nodig hebt vind je nergens je zin. Volgens mij kennen we het allemaal wel. Maar hoe vind je nu je perfecte zomerjurkje?

Zie je een jurkje maar twijfel je of vind je het gewoon niet mooi op de kapstok? Probeer het toch eens aan te passen, wie weet staat hij je super. Op deze manier heb ikzelf al heel wat leuke jurkjes gevonden die ik op het eerste zicht totaal niet mooi vond.

Large

Koop door het jaar heen jurkjes als je iets ziet wat je leuk vind, ookal is het nog lang geen tijd om ze aan te trekken. Ik heb al vaak voorgehad dat ik een mooi jurkje zag in de winter en ik dan achteraf in de zomer spijt kreeg dat ik het niet gekocht had. Nu koop ik het altijd als ik een mooi jurkje vind. Je weet nooit wanneer het van pas kan komen!

Neem een maat groter en kleiner extra mee naar de paskamer. Jurkjes kunnen van maat tot maat erg verschillen van lengte of hoe het valt. Probeer ze dus alledrie, zo weet je meteen welke je het mooist vind en waar je je het best in voelt.

Large

Bedenk op voorhand wat voor kleur je wilt; donker of toch liever iets licht? Ook is het altijd handig als je al weet waarvoor je het kleedje zal dragen. Is het om naar een feestje te gaan dan mag het wat opvallender zijn, als het voor een dagje strand is kun je iets luchtigs nemen etc. Als je dit allemaal al op voorhand weet bespaar je veel tijd in de winkel zelf.

Persoonlijk vind ik dit de beste tip: ga niet op zoek! Het perfecte kleedje waar je altijd al naar zocht vind je meestal per toeval, op een moment dat je er totaal niet aan gedacht had. Dit heb ik namelijk altijd voor!

4 opmerkingen:

  1. I luuuuuv die jurk! (2de prentje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rode jurkje, wauw!
    En inderdaad, ik heb het ook altijd voor dat wanneer ik een jurkje nodig heb er absoluut nergens iets leuks in de winkels hangt. Ben het dus helemaal met je eens: als je een leuke jurk tegenkomt, gewoon kopen! de gelegenheid om het aan te doen komt wel, en dan zal je blij zijn dat je het destijds gekocht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen